sobota, 9 stycznia 2016

Ashley za gruba do roli?

Cześć!
Niedawno Ashley Benson  udzieliła wywiadu do magazynu Ocean Drive. Znalazłam ciekawy artykuł, który mówi co Ash WYZNAŁA w tym wywiadzie. Postanowiłam Wam go przetłumaczyć, więc jeśli chcecie wiedzieć o co chodzi, zapraszam do przeczytania...


Gwiazda Ashley Benson znana z serialu Pretty  Little Liars jest wschodzącą gwiazdką w Hollywood, ale nawet tak wspaniała aktorka została skrytykowana za swoją wagę.

Niedawno w jednym z wywiadów 26 latka wyznała, że nie dostała ważnej roli w filmie z powodu jej wagi!!! I mimo swojego sukcesu w serialu oraz rzeszy fanów Ash wciąż musi zmagać się z ludźmi, którzy krytykują jej ciało.

"Powiedziano mi że jestem za gruba do tej roli, a przecież mam rozmiar 2" Po wszystkim płakałam chyba z pół godziny, ale potem pomyślałam sobie: "Musisz się z tego otrząsnąć".Mnóstwo ludzi w tym biznesie słyszy, że muszą stracić więcej wagi niż powinni."-powiedziała Ashley.


Jeśli ktoś tak fit jak Ashley jest nazywany "grubym" to naprawdę jest źle.


Myślę,że ten przykład wiele mówi o tym biznesie. Nie wiem o jaką rolę starała się Ash, ale bardzo przykro jest słyszeć, że ktoś ją tak skrytykował. Moim zdaniem Ashley nie powinna przejmować się takimi komentarzami i dalej próbować rozwijać swoją karierę :P
A Wy jak myślicie?

Poniżej znajdziecie jeszcze parę jej zdjęć do tego magazynu










Katherine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz