czwartek, 12 listopada 2015

"Feed"

Dziś znowu przychodzę do Was z kolejną informacją tym razem odnośnie Troian Bellisario! Gdy przeczytałam tego newsa bardzo się ucieszyłam,że nasza serialowa Spencer cały czas rozwija się aktorsko i tworzy nowe projekty. Sami zobaczcie o co mi chodzi...



Niedawno Troian podjęła się wielkiego zadania,a mianowicie zagra ona w napisany przez siebie filmie "Feed". Bellisario wyznała,że scenariusz do filmu napisał już 7 lat temu. Będzie to jednak jej pierwszy pełnometrażowy scenariusz. Zagra ona u boku Tom'a Felton'a znanego dobrze z filmu 'Harry Potter''. 



Film opowiada o życiu 18-letnich bliźniaków Olivii (Bellisario) i Matthew Gray (Felton), którzy urodzili się w uprzywilejowanej rodzinie. Przez tragiczny incydent ich życie obróci się do góry nogami i odzieli ich od siebie. Rodzeństwo będzie musiał nauczyć się żyć bez swojej drugiej połowy.
Film wyreżyseruje Tommy Bertelsen. Reżyser
 i Bellisario będą produkować wraz Indy Entertainment Ross Kohn i Nancy Leopardi.

Produkcja rozpoczęła się już 9 listopada w Los Angeles.




Jak myślicie czy film będzie ciekawy? Oglądnęlibyście go??? Już nie mogę się doczekać,aby zobaczyć Troian w tej produkcji.

Katherine

2 komentarze:

  1. Nie przepadam za Tomem, a i fabuła mnie nie za bardzo zachęciła, ale zobaczymy, może się pokusze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak tylko wyjdzie film,ja też z ciekawości bym zobaczyła
      /Katherine

      Usuń