piątek, 24 lipca 2015

Opis/Wrażenia 6x07

Hejka!!!
Podejrzewam,że wszyscy już po odcinku,więc jeśli jesteście zainteresowani zapraszam do przeczytania dalszej części posta...



Dzisiejszy opis zaczniemy od

Arii

Bardzo cieszę się,że do Arii w końcu uśmiechnął się los i została finalistką tego konkursu.Jak już pisałam wcześniej jej mi najbardziej żal.Wszystkie dziewczyny mają kogoś kto je wspiera,tylko ona została sama.Fajnie,że przynajmniej Mike chciał z nią porozmawiać.





Spencer

Uważam,że dziewczyny trochę głupio postawiła idąc za Tobym i Jasonem.Ja rozumiem,że Spencer bała się o swojego chłopaka,ale z drugiej strony po co mu wszystko powiedziała,chyba nie sądziła,że Toby ją posłucha i zabierze ją ze sobą.




Nie rozumiem też jaki dziewczyny miały plan?Co,chciały śledzić Jasona,iść za nim w czwórkę niezauważalnie i nagle wyskoczyć na -A? Ta akcja była trochę nie zorganizowana.
A to wycinanie czipów? Czy to nie było niedorzeczne?A co by było jakby którejś się stało coś poważnego?





Hanna

Trochę nie dziwię się,że Han nie chcę wziąć tego stypendium.W końcu wszystko co jest związane z rodziną DiLaurentisów jest podejrzane.Zdziwiłam się kiedy okazało się,że w odcinku nie ma Caleba,ale w sumie nie musi się zawsze pokazywać.
Cieszę,że między nim i Hanną wszystko już w porządku.


Emily

Czy tylko mnie śmieszyła ta sytuację kiedy Em była zazdrosna o Sarę?Rozumiem,że chcę ją chronić,ale to chyba dobry pomysł,żeby wróciła do swojego dawnego życia i przyjaciół.I o co chodzi z ty nagłym powrotem Clarie?



A tak przy okazji chciałam się zapytać czy lubicie Sarę i Em jako parę?



Alison

Bardzo zdziwiła mnie ta konfrontacja Ali i Mony? Czy one zaczną się teraz przyjaźnić? I co Mona napisała w tym podejrzanym liście do Ali?



Jestem też trochę w szoku,że Mona tak nagle zmieniła zdanie o Ali.Zawsze jej nienawidziła,mówiła o niej najgorsze,a teraz?Jestem ciekawa jak to się wszystko skończy.

Jason

Przykro mi było z powodu Jasona.Chciał pomóc Charlesowi(chodź wątpie,że by go posłuchał),ale niestety mu to nie wyszło.Ciekawe dlaczego Charlie chciał pojednać się z bratem,a nie z Ali?



I jeszcze ten filmik na końcu odcinka??
Kiedy -A go podrzuciło?Gdzie w tym czasie była policja?




Odcinek oceniam na
6/10 
A Wy?


Katherine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz