sobota, 31 stycznia 2015

Wyobraźnia fanów #4

Hej kochani!
Dziś kolejny post z tej serii, a więc teraz pokaże wam przezabawne zdjęcia, które ostatnio odnalazłam :) Zapraszam ciekawych do rozwinięcia!





 tł."Nie oglądasz PLL? Koniec przyjaźni."

 tł."S: Toby, co się stało?
T: Miley zniszczyła moja dzieciństwo."



 tł."Ezra przestań.
Powiedziałam stop Ezra!
Nie no poważnie
Mój nos."

tł." "Beep Beep sku*wysyny! -A"

tł."S: To jest to czego szukasz?
T: Nie, ja szukałem łazienki." 


tł."T: Ten pilot nazywa się Jochn Smith.
C: Na pewno, to ja jestem Pohahontas"



 tł."Haleb: Jesteś piękna."
Ezria: Wyglądasz świetnie.
Spoby: Wyglądasz okropnie"

 

 tł."Wiem, że chcesz mnie pocałować."

 tł."Umarłem. LOL żartowałem"

 tł."S: Będziesz ojcem.
T: Jestem w ciąży?
S: Nie, ja jestem w ciąży.
T: Ty też jesteś w ciąży?"

 tł."To nie jest odpowiedni strój do skoły, więc zmień ubrania.
Teraz jesteś szczęśliwy ojcze???"

 tł."A: Ubierz swoją kurtkę.
E: Gdize idziemy?
A: Do Mony.
E: Ale, ale... moje ciasto!"
 tł." Emily, przestań robic tą mine.
Jaką minę?"



 tł."Stworzyła idealną grupę.
Inteligentną.
Lojalną.
Podziwiającą.
Współczującą."
 tł."A: Hej Jenna, tu Alison.
H: Alison. Jenna cię nie usłyszy! Jest ślepa!"

 tł."M: Wiem ki jest 'A'.
A: Nie, nie wiesz. Będą jeszcze 2 sezony.
M: Dwa pieprzone sezony!?!?!?!?"



















 tł."Pamiętacie kiedy myśleliśmy, że oni zabili Ali?
Taa, ta zdzira nigdy nie zginęła."

 tł."T:Idę ze Spencer.
J: Widzę...
Ja: Nie nie widzisz."


tł." Mama: Przetań oglądać PLL i idź spać.
Ja: Nie potrzebuje snu, potrzebuje odpowiedzi." 

 tł."Kiedy przyjaciele zacznają ogądać Słodkie Kłamstewka i myślą, że Ali nie żyje"

 tł."W skrócie:
Są śliczne.
Są małe.
Są Kłamczuchami."









 tł." Wiedziałam, że będą kłopoty zanim w to weszliśmy.
A teraz leżę na twardej, zimnej ziemi.
Aaaah!
Kłopoty!
Kłopoty!
Kłopoty!"

 tł."Y.O.L.O (raz się żyje).
Zdziro błagam"
_____________________________________________________________
Dziękuje za przeczytanie tego do końca :)
Jeśli obrazki wam się spodobały napiszcie to w komentarzu.
Trzymajcie się ciepło!

~Dussia xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz