sobota, 31 stycznia 2015

5x17 Muzyka + nowa osoba

Hej! Stwierdziłam, że fajnym pomysłem będzie po każdym odcinku PLL pisać tytuły piosenek, które się w nim pojawiły. Co to był za moment czy, która minuta. Ja osobiście zawsze uważałam, że co jak co, ale muzyka w tym serialu jest świetnie dobrana i oto jestem.
1. 3:00 Jessie Ware - Wildest Moments
Rozmowa Arii i Emily o liście do Talmadge oraz Emily i Talii o tym, że Ezra jest zajęty. (The Brew)
2. 8:45 Young Summer - Taken
Aria mówi Ezrze o liście i o tym, że dostała się do Talmadge.
3. 12:30 Josh Ritter - Joy to You Baby
Rozmowa Jasona i Ashley o jej odejściu z pracy i zaręczynach z Tedem.
4. 17:00 Laura Welsh - Ghosts
Ezra po raz drugi czyta list Arii. Spencer, Aria i Emily jadą odzyskać laptop Mony.
5. 39:00 Haerts - Hope
Caleb i Hanna Przytulają się, Aria przegląda Yearbook, Ashley siedzi w kuchni, Spencer rozmawia z Tobym.

Dobra to teraz coś o mnie. Mam na imię Gabi i 14 lat. Prowadzę swojego bloga (favouritethings-gabi.blogspot.com), a od teraz pomagam w pisaniu tego bloga. Mam nadzieję, że mnie polubicie, a jak macie pytania to piszcie w komentarzach czy coś... To do następnego!
                                                                                                                                                GABI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz