poniedziałek, 3 listopada 2014

Kto jest mikołajem?

Już jakiś czas temu pojawił się spoiler, na temat Alison w świątecznym odcinku. Brzmiał on "Widziałem/am Ali całującą się ze świętym Mikołajem? Na promie widzimy Spencer siedzącą na kolanach Mikołaja. Po przybliżeniu twarzy wydaje mi się, że jest to Lucas. Nie wydaje mi się jednak, żeby Alison miała całować właśnie Lucasa. Jak wiemy Alison dręczyła go, a on nienawidził ją za to. Na zdjęciu widzimy też, że Lucas ma na sobie białe rękawiczki. Na promie możemy dostrzec także, kogoś w tym stroju łapiącego Arię za ramię. Ta osoba nie ma jednak na sobie rękawiczek. To może dowodzić, że to nie Lucasa całowała Ali. A więc kogo?
Pierwszą osoba przychodząca mi na myśl jest Ezra. Od razu kojarzy mi się z osobą łapiącą Arię. Ale czy po wszystkich jego kłamstwach zrobiłby jeszcze coś takiego? Wątpię! W takim razie kto to może być? Piszcie w komentarzach kim według was może być tajemnicza osoba?



Rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz