piątek, 25 lipca 2014

Zdjęcia + opis 5x10 "A Dark Ali"

Hej!!!
Właśnie znalazłam zdjecia z 10 odcinka 5 sezonu.Jak widać dziewczyny chyba już się nie kłócą i jak można również zauważyć nie widać na tych zdjeciach Alison.Czy dziewczyny są na nią złe??
W końcu Hanna i Caleb wzieli się za siebie i jak widać nawet nieźle sobie radzą.Mam nadzieje,że skończyli z piciem.

OPIS
Alison musi zidentyfikować mężczyznę przebywającego w więzieniu za jej porwanie. Kłamczuchy wiedzą, że jeśli to zrobi, to niewinny mężczyzna wyląduje w więzieniu, one prawdopodobnie wpadną w pułapkę "A". Emily próbuje przekonać Ali, żeby nie działała "A" na rękę. Spencer przygotowuje plan B, na wypadek gdyby Ali podjęła złą decyzję. Tymczasem Hanna ma dość dramatu z Ali i próbuje wieść życie normalnej nastolatki.



W rozwinięciu znajdziecie więcej zdjeć oraz filmik z YT ze zdjęciami też z tego odcinka












Katherine

2 komentarze:

  1. szykuje się kolejny super odcinek :))
    No mam nadzieję,że Haleb weźmie się za siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie ja też mam taką nadzieje

    OdpowiedzUsuń