piątek, 7 sierpnia 2015

A odpowiada na pytania !!

Hej!
Na wstępie chciałam przeprosić za wczorajszą nieobecność, ale po prostu nie mogłam. Ale nie o tym jest ten post. Chciałam wam pokazać kilka odpowiedzi A na pytania fanów PLL. 
Zapraszam do rozwinięcia. 
Uwaga Spoilery 



Tutaj macie resztę:


Czy Radley było straszne?
Radley było najgorszym miejscem. Jednak, to tam Charles 
umarł i narodziło się A. Muszę tam wrócić. Muszę tam wrócić aby znaleźć 
Charlesa, małego chłopca którym kiedyś byłem.
(Kocham ostatnie zdanie)


Czy Red Coat to ktoś komu ufasz?
Red Coat to lojalna przyjaciółka i ally 
(Nie wiem o co chodzi z tym ally)



Z kim rozmawiała Mona w Radley kiedy powiedziała
 "Zrobiłam wszystko o co poprosiłaś"?? To znaczy że ktoś mówił 
Jej co robić w sezonie 1 & 2 kiedy była A 
W finale zobaczycie to scenę jeszcze raz, ale tym razem 
Zobaczycie kto to mówi 
(Ciekawe czy tamten RC to ten sam co pracuje z Charlsem)



Pie***yć kłamczuchy czy pepe jest bezpieczna??
Pepe jest bezpieczna



Czy kiedykolwiek dostniemy odpowiedź na małe pytania jak kto
 podłożył krowi mózg do szafki Mony albo dlaczego Alison widziala
 ten obraz na pogrzebie i zdjęła na kilka minut albo dlaczego Pani DiLaurentis
byla w sypialni Spencer?
Niektóre z tych pytań są nieważne. Na przykład 
Caleb włożył krowi mózg do szafki Mony 
(Wow)



Czy dowiemy się kto zabił Iana i Garretta?
Nie



Czy Noel Khan będzie w finale? Gdzie on w ogóle jest?
Jest na balu.
(Czyżby następna czerwona peleryna?)



Czy Jenna wróci?
Jenna zawsze tu jest. Nawet jeśli jej nie widzimy. 
(Tylko ja teraz myślę że Jenna może być RC?)



Kto uwięził mamy klamczuch w piwnicy? 
Cóż, to nie byłem ja 
( Wiec kto?? )



Co łączy ciebie z nocą zaginięcia Alison?
Byłem tam. 

Dajcie znać co o tym myślicie w komentarzach!

6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ally - sojusznik ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej zszokowało mnie to że Caleb włożył do szafki mony krowi mózg to było jakieś chore nigdy nawet nie przyszło mi do głowy że on zrobiłby coś takiego nawet jeśli nie ufał on Monie i miał jej wciąż za złe że to ona była A może to jego prawdziwe oblicze i to on jest Charlesem.
    •Natalia

    OdpowiedzUsuń