piątek, 18 lipca 2014

Zobaczymy małą Alison?

W serialu widzieliśmy już wiele "przeskoków w przeszłość", ale zwykle ograniczały się one do czasów kiedy dziewczyny były nastolatkami. Ze zdjęcia, które dodał Joseph Dougherty wynika, że zobaczymy także małą Alison z czasów dzieciństwa.


Także Sasha Pieterse dodała zdjęcie z małą dziewczynką, bardzo do niej podobną. Wydaje mi się, że zdjęcie to jest z planu, ponieważ w lewym rogu widać różowy pojazd, który widzieliśmy już na kilku zdjęciach z planu.





Czytałam gdzieś, że dziewczyny będą wspominać stare czasy, ale czy znały się już w dzieciństwie? Nigdy nie było powiedziane, od kiedy się znają. Mam przeczucie, że może to mieć jakiś związek z Bethany i Jessicą DiLaurentis. Wydaje mi się, że rodzina Alison i Bethany są ze sobą jakoś powiązane. A co wy o tym sądzicie?

Rose

3 komentarze:

  1. Ta dziewczynka ma minę jakby musiała siusiu XD

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny byłby taki powrót do przeszłość :D
    Mam nadzieje,ze cos takiego pojawi sie :)

    OdpowiedzUsuń