poniedziałek, 15 czerwca 2015

Wyjaśnienia Sashy

Halo!!!
Wczoraj znalazłam interesującą informacje na temat Sashy.
Pewnie większość z Was zauważyła,że naszej serialowej Alison trochę się przytyło i może zastanawiacie się dlaczego??W rozwinięciu znajdziecie przetłumaczony tekst do fanów,który napisała Sasha.Wyjaśnia on co się niedawno z nią działo...




Do moich niesamowitych i kochanych fanów,
Słowa nie mogą wyrazić, jak zaskoczona jestem!
Jestem bardzo wdzięczny za sympatię jaką obdarzacie mnie, Alison i Pretty Little Liars!
My /Ja nie byłbym w stanie zrobić tego bez Was! Robię to, co kocham każdego dnia,dzięki Wam! Jak wielu z was zauważyło moje ciało przeszło pewne zmiany, a ja chcę oczyścić atmosferę i dać Wam kilka wyjaśnień. Miałam problemy z hormonami, które kompletnie zmieniły moje ciało. Na szczęście jestem już zdrowa i wszystko wraca do normy. Chciałabym podziękować wszystkim którzy mi pomagali. Żyjemy w społeczeństwie, w którym każdy defekt, łącznie z przybraniem na wadze jest tak samo osądzany. Więc chciałabym każdego, kto ma podobny problem zachęcić do poradzenia sobie z tym w "zdrowy" sposób. TY i TWOJE zdrowie, jest tym co się liczy, nie opinia kogoś innego. Powrót do zdrowia wiąże się nie tylko z ćwiczeniami i prawidłowym żywieniem, ale też z otoczeniem się osobami którym na tobie zależy i chcą byś odniósł sukces Kocham każdego z was osobno. i trzymam was w sercu!

Xoxoxox

Sasha




Katherine
tłumaczenie:Rose

3 komentarze:

  1. Wow, podziwiam Sashe, że umie tak przyznać się do problemu. Wiele osób milczałoby i twierdziło, że wszystko jest okay

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie.To musiało być bardzo trudne.
      /Katherine

      Usuń