sobota, 13 czerwca 2015

40 dowcipnych memów, które zrozumie tylko prawdziwy fan PLL

Hejka!!!
Niedawno znalazłam stronkę ze śmiesznymi zdjęciami związanymi z członkami obsady PLL i zabawnymi scenkami z serialu.Moim zdaniem niektóre memy są naprawdę ciekawe i mam nadzieje,że Was też rozbawią...


1.Typowa Alison 

...

2.


3.Reakcja na to,że Toby pracuje z -A?


4.


5.


6.

7.Mieszanka uczuć kiedy Mona po rzaz pierwszy wróciła 
"Mona próbuje usiąść z kłamczuchami" "
Ja: Niech ona nawet tu nie podchodzi"


8.Reakcja kiedy znajdziesz osobę która też ogląda PLL


9. "Po 7 sezonie PLL na kłamczuchy wyskoczy Ashton Kutcher i powie " jesteście wkręcone przez Alison" haha :)


10."O, oglądasz PLL? Powiedz mi kogo uważasz za "A" przez ten cały czas.


11.Ten mem wyjaśnia dlaczego fani PLL mają problemy z zaufaniem
"Jak czuje się kiedy do PLL przybywa nowy bohater" 
"Musisz być ostrożny w tych czasach, fałszywi ludzie są wszędzie"




12.Dokładny opis tego jak fani PLL reagują na osoby, które nie znają PLL 
"-Nigdy nie oglądałeś PLL? 
-Wszyscy zrobiliśmy rzeczy z których nie jesteśmy dumni"



13.Świetny opis związku Paily



14.Chuck Bass jest -A?

15.Reakcja fana PLL gdy ktoś nowy umiera w serialu :P



16.Powiązanie ''Plotkary'' z PLL?? 


17.


18.


19.


20.


21."Najlepsza przyjaciółka utknęła na środku jeziora z potencjalnym mordercą?
Zapomnij o tym,że byłaś najlepsza pływaczką w szkole i możesz ją uratować''



22.Jak zmieniały się związki Arii?



23.Dziewczyny nie mogą nawet rozlać kawy bez -A zaczynającego pisać zaraz:
''Potrzebujesz serwetki?



24. Fenomenalny opis charakteru Ezry 

"To książka o tobie i twoich przyjaciółkach, prześladowałem was przez parę lat, bo jestem 22 letnim facetem bez życia towarzyskiego,który zamiast znaleźć sobie dziewczynę w swoim wieku nielegalnie spotyka się z twoją 16 letnią przyjaciółką'' XD



25.Alison:''Wyglądasz niedorzecznie z tym czymś co masz na głowie.
Myślisz,że kim ty jesteś Snoop Dogg?''
Toby:''Teraz nazywa się Snoop Lion''




26.Wytłumaczenie naszych uczuć odnośnie wszystkiego:
-A.Lison
-Nie zostawisz nas w spokoju

27.To idealne zdjęcie, gdzie dziewczyny idą w formacji "kaczego klucza"

    

28.Spencer-korekta w google??



29.


30.


31.


32.''Zniszczę wszystko co kochasz''


33.''Gra nigdy się nie kończy. -A.
-Zły numer,mój błąd''
Hahaha :)



34.


35.


36.


37.


38.Fan PLL zaraz przed rozpoczęciem odcinka :P



39.

40.Na koniec świetna reklama ''Smoothie'' z Ian'em Harding'iem.
Haha..czy tylko mnie ona tak śmieszy??


Katherine






4 komentarze: