sobota, 14 lutego 2015

Wrażenia/opis 5x19

Halo!!!
Na dziś przygotowałam dla Was kolejne podsumowanie odcinka.Zapraszam do rozwinięcia....




Aria
Jak mogliśmy zauważyć Aria i Ezra dalej mają dosyć skomplikowaną sytuacje w związku.W ogóle się nie dogadują do siebie.
Na dodatek Mike strasznie dziwnie się zachowuje od śmierci Mony,co bardzo martwi jego siostrę.



W tym odcinku bardzo nie podobało mi się zachowanie dziewczyn w stosunku do Mike i Arii.Ja rozumiem,że one boją się,że on pracuje z Alison,ale myślę,że to nie w porządku,że wyciągają pochopne wnioski i naciskają tak na Arię.Co ona ma zrobić w końcu to jej brat!!!



Kolejna kwestia jaka mnie zaciekawiła to zachowanie Andrewa w stosunku do Arii.Może to tylko moje wrażenie,ale w pewnym momencie miałam wrażenie,że ją podrywa???A wy jak myślicie?



Spencer
Znów w kolejnym odcinku nie było żadnej sceny Spoby,co pewnie martwi fanów tej pary.Myślę za to,że ciekawie rozwija się wątek Johnnego i Spence.


Uważam jednak,że nie powinien okłamywać jej w kwestii tego muralu,to mogło naprawdę nieźle zaszkodzić Spencer,szczególnie teraz kiedy chcę dostać się do dobrego collegu.



Cieszę się jednak,że się pogodzili.Ciekawe co czeka nas dalej??

Hanna
Choć Han dostała się do bardzo dobrych collegy to niestety nie ma na nie pieniędzy.
Myślę,że dobrze postąpiła idąc do swojego ojca i prosząc go o pomoc.Jednak moim zdaniem on zachował się jak dupek.



Nie dość,że praktycznie nie interesuje się Hanną i to ona musi go prosić o pomoc,to jeszcze on jej odmawia mówiąc,że finansuje już college Kate??Było mi strasznie żal Hanny.

Bardzo podobała mi się scena rozmowy Ezry i Hanny.Choć Ezra nie ma z nią wiele wspólnego to umiał ją pocieszyć i dodać otuchy.




Sądzę,że Han dobrze robi biorąc na siebie odpowiedzialność i chcę opłacić sama za szkołę.

 Emily
Chyba żaden fan PLL nie spodziewał się tego,że Talia mogłaby być mężatką????
To było bardzo duże zaskoczenie.W dodatku,że spotykała się jednoczenie z Emily.




Zaskoczyło mnie również to,że Em zgodziła się,żeby dalej chodzić z Talią(przynajmniej tak zrozumiałam,kiedy złapała ją za rękę?).A wy jak sądzicie??



Mike
Jak widzimy Mike zachowuje się coraz gorzej.Co chwile się wścieka o coś bez powodu i z nikim nie chcę rozmawiać.Bardzo zastanawia mnie kogo krew mógł zabrać Mike.



Wydaje mi się,że to nie była krew żadnej z dziewczyn,ponieważ próbki z krwią dziewczyn były podpisane,a ta Mike nie!



Czy wy też byliście w szoku kiedy zobaczyliście brata Arii z Cyrusem??
Jak myślicie co oni razem kombinują??



Na koniec musiałam dodać tą scenę dziewczyn,która moim zadaniem była świetna :P





Katherine




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz