piątek, 13 lutego 2015

Czy to Mike postrzelił Ezrę?

Hejka!!!
Dziś mam dla Was teorie na którą wpadłam wczoraj wieczorem.Mam nadzieje,że Wam się spodoba i podzielicie się ze mną swoimi przemyśleniami w komentarzach.




ZAPRASZAM...



Ostatnio oglądałam sobie stare odcinki PLL i natknęłam się na odcinek 4x24.Jak pewnie wszyscy pamiętamy to odcinek,w którym Alison opowiada całą swoją historię,a -A. postrzela Ezrę.




To co najbardziej przykuło moją uwagę w tym filmiku to,to jak silna musiała być osoba na dachu skoro umiała przeskoczyć na drugi budynek i podciągnąć się na rękach.Pomyślałam sobie jak to możliwe,że Shana była taka silna???
Wręcz przeciwnie.Jak widać na zdjęciu niżej wyglądała na drobną i chudą osobę.



Wtedy przypomniałam sobie ostatni odcinek PLL-5x19.W odcinku każdy mógł zobaczyć jak Mike jest świetnie zbudowany i silny.



W dodatku postura/sylwetka osoby na dach różni się od sylwetki Shany kiedy była w czarnej bluzie próbując zabić Alison.Za to doskonale pasuje mi do Mika.


(Shana)

(osoba na dach)

Myślę,że Mike może pomagać -A.I jak widać możliwe,że już od dłuższego czasu.

A Wy??Co sądzicie o tym wszystkim??


Katherine










3 komentarze:

  1. świetne spostrzeżenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Shana byla bardzo silna szczególnie jej rece i ramiona ponieważ była pływaczką :) Dokładnie też pamiętam, ze Emily chciała przeskoczyć bo również ma silne ramiona jako pływaczka ale dziewczyny by nie dały rady :)

    OdpowiedzUsuń