sobota, 7 czerwca 2014

Nowe spojlery!

 Dawno na blogu nie było żadnych spojlerów dotyczących 5 sezonu, więc postanowiłam wyszukać dla was kilka. Mam nadzieję, że się wam spodobają i zapraszam do czytania:

-CeCe pojawia się w premierowym odcinku i wygląda na to, że godzi się z Alison
-5x02 zobaczymy wspólną scenę Ali i Jasona
-W premierowym odcinku ktoś powie" Usłyszałam strzał, pobiegłam na dach i zobaczyłam leżącego tam Ezrę"
-Nowa bohaterka- Sydney zaprzyjaźni się z Emily i Paige, i możliwe, że pomoże się im pogodzić
-Kłamczuchy nie będą chciały lidera w swojej "grupie" ale Alison będzie chciała nadal nimi rządzić
-W sezonie 5 kłamczuchy zaczną poważnie myśleć nad wyborem studiów
-Detektyw Tanner, Alison i Emily będą miały wspólną scenę w 5x06
-Spencer i Ezra będą mieli wspólną scenę w mieszkaniu Ezry w 5x07
- W 100 odcinku wielka tajemnica zostanie rozwiązana przez Emily i Spencer
-W 100 odcinku w Rosewood odbędzie się duża konferencja prasowa

 
To by było na tyle. Przypominam że informacje te nie są pewne i nie koniecznie muszą się sprawdzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz