wtorek, 17 czerwca 2014

Czy Noel nalezy do Teamu -A.

Oglądając 1 odcinek 5 sezonu Pretty Little Liars,bardzo zdziwiło mnie to,że -A.odezwało się do Alison. Oczywiście mogło mieć zmieniacz głosu,ale to i tak dziwne.Jednak nie zajmiemy się dzisiaj ta sprawą.Dziś przyjrzymy się osobie która mówiła zaraz po tym jak mówiło -A. omijając dziewczyny.


Zapraszam do rozwinięcia.Tam więcej wyjaśnień

Oglądała tą scenę parę razy i powiem Wam,że długo zastanawiałam się nad tym głosem bo wydawał mi się bardzo znajomy.Po zastanowieniu doszłam do wniosku,że to mógłby być Noel?
W sumie Shana,jedna z osób pomagającym Alison ją zdradziła,a jak można zauważyć Noel często nam znikał w tym odcinku,kiedy moim zdaniem powinien chronić Alison.



 Mam dla Was link do 1 odcinkiem 5 sezonu.Tam w 0:57 sekundzie możemy usłyszeć głos Noela.LINK

Natomiast tu macie link do filmiku z youtube gdzie usłyszymy -A.,a
w 1:47 minucie usłyszymy osobę broniącej A i równocześnie podająca się za nią

Co myślicie o tej teorii,czy wy tez uważacie,że to Noel?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz