czwartek, 13 sierpnia 2015

Absurdy 6x10

Hej!!!
Niedawno co skończyłam oglądać finałowy odcinek PLL i jestem w megga szoku. Dalej nie mogę uwierzyć w to kim jest -A. Podczas oglądania finAłu zauważyłam wiele nie dociągnieć w historii -A,jeśli chcecie się przekonać jakie
ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA...
UWAGA SPOILERY!!!



CeCe jest -A??
To niedorzeczne?
Jestem strasznie rozczarowana. Myślałam,że -A. to będzie facet i tego byłam pewna,a tu coś takiego? SERIOO?
Ale dobra przejdźmy już do rzeczy...



Tłumaczenie:
Pamiętacie flashback podczas którego Alison rozmawia z Tobym gdy byli NASTOLATKAMI. Ich rozmowę przerywa wchodząca mama Tobiego. W finale jadnak widzimy że Bethany spycha ją z dachu kiedy ona i Charles są jeszcze dziećmi co oznacza, że Toby był wtedy bardzo mały.




Tłumaczenie:
W finale CeCe powiedziała, że Wilden zmienił raport na temat śmierci matki Tobiego by ją chronić.Jednak jak było to możliwe jeśli Wilden był tylko o kilka lat starszy od CeCe co oznacza że kiedy to miało miejsce był dzieckiem a nie oficerem policji.



Tłumaczenie:
1.Pamiętacie, kiedy Hanna przeglądała album szkolny i CeCe była w nim, co oznacza, że chodziła do szkoły, więc nie ma możliwości, żeby w tym samym czasie była w Radley.
*W księdze oznaczone jest także,że była królową balu?W takim razie po co ''Charles'' w domku dla lalek robiłby go drugi raz?



Katherine
tłumaczenie:Rose






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz