wtorek, 6 stycznia 2015

Stylizacje Spencer Hastings

Hey!
Dziś przychodzę do was z postem: Stylizacje SPENCER
Chętnych zapraszam do rozwinięcia! :D

Pamiętajcie to tylko moja opinia! :)


  
Styl Spence bardzo mi się ogółem podoba :)
Koszula w krate, sweterek, czarne spodnie  kozaki - według mnie fajnie do siebie to pasuje.
TAK


Nie wiem czy to jest sukienka, czy koszula i spódnica ale podoba mi się to. A do tego jeansowa marynarka i delikatne kolczyki :)
TAK


Tak naprawdę jedyne co mi się podoba to jeansy. Całość jest taka niemrawa i nie wiem co o tym sądzić. Ale jednak jestem na
NIE


Może niektórzy nie lubią tego stroju ale mi się podoba to połączenie. Zielony płaszczyk i rebaczki dobrze się spisują.
TAK


Zwyczajnie i ładnie. Niebieski i brązowy dobrze grają w parze dlatego..
TAK


Ogólnie strasznie lubię Spencer w podkolanówkach :D Biel i czerń ze sobą grają także 100%
TAK


W zasadzie to bardzo prosty strój :) Sweterek, czarny top i brązowe rurki.
TAK


Widzimy tutaj tylko sukienkę, a ona mi się bardzo podoba więc
TAK


To strój z balu maskowego, który jest bardzo słodki. Żółta sukienka z czarnymi wstawkami i oddzielny kołnierzyk to śłodkie połaczenie.
TAK


Niby zwyczajnie, ale nie tak bardzo. Bluzka, którą ma Spence ma wycięte trójkąty (?) na plecach. A do tego czarne legginsy i czarne trampki.
TAK


Czarno-biała sukienka Spencer jest mea pstrokata, dodała do tego rajstopy w paski i to totalna miazga dla oczu :D Jednak całość wygląda ładnie.
TAK

Gdyby nie dziwne spodnie to efekt na pewno byłby lepszy ://
NIE


Tutaj nie ma się czego czepiać. Widzimy tylko czarną bluzkę w kwiatki, a w drugiej odsłonie bluzkę razem z żółtą marynarką.
TAK


Ta stylizacja jest jedną z moich ulubionych. Sukienka w koniki ze śliczną kokardką z tyłu *.*
TAK


Nie jestem fanką długich spódnic, jednak ta bluzka i sweterek dopełniają niezręczny dół outfitu.
TAK


To moja ulubiona stylizacja. (w ulubionym odcinku) Koszulka Spence jest zapinana na dziwne guziczki, spódnica odcięta czarnym paskiem i z tego co pamiętam miała podkolanowki.
TAK


Tutaj też nie mam się czego złapać, bo biała bluzeczka ze spódnicą maksi spełniają swoją fukncję :)
TAK
___________________________________________
_________________________

Dziękuje za przeczytanie moich wypocin :DD
Piszcie z kim chcecie koejne stylizacje.

xoxo
~Dussia ♥






















4 komentarze:

  1. Świetna notka! :) Hmm... może z Hanną? x

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym chciała z Arią ;3
    jaki jest twój ulubiony odcinek? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stylizacje z Arią już były :) A moimi ulubionymi odcinkami były 3x16 i 3x24 ♥

      Usuń