czwartek, 3 lipca 2014

Sneak peeki 5x05!

Wreszcie pojawiły się sneak peeki setnego odcinka! Ja jestem nim bardzo podekscytowana, a został jeszcze tydzień. Najchętniej obejrzałabym go już dziś. Sneak peeki odcinka nie zastąpią, ale to zawsze coś.



Toby: Masz zamiar porozmawiać z tatą?
 Spencer: Powodzenia z jego znalezieniem, unika mnie.
Toby: Czy Alison wie, co według ciebie twój ojciec zrobił jej mamie?
Spencer: To nie jest informacją, którą chce ją obarczać, póki nie będę pewna.
Toby: Więc jeśli akcja to bohaterem, to kim jest Alison?
Spencer: Czytałeś Fitzgeralda.
Toby: Znów czytałem Fitzgeralda. Znam opowieść Alison, ale nie taką w której jest ofiarą.
Spencer: Brzmi na prawdę prawdziwie kiedy mówi, że to co przeszła ją zmieniło. Chcę jej wierzyć.
Toby: Ale nie wierzysz.
Spencer: Jak niby mam wierzyć w historię, której nie słyszałam?  Jeśli prawda tkwi w szczegółach, to dalej nie wiemy co jej się stało.
Toby: Spencer, nie bylibyśmy razem gdybyśmy nie wierzyli w drugie szanse, ale czasem dobrze zamknąć przed kimś drzwi kiedy jest toksyczny. To Jenna.
Spencer: Nie wiedziałam, że ze sobą rozmawiacie.
Toby: Bo nie, nie rozmawiałam z nią odkąd wyjechała do Nowego Jorku. Halo?...Zaraz będę.
Spencer: Co się dzieje?
 Toby: Shana nie żyję. Ledwo co wykrztusiła słowa, ale powiedziała, że Shana została zamordowana.

Drugi Sneak peek w rozwinięciu




Travis: Musisz znaleźć planetę, żeby potem się uczyć. Hanna nie ma reguły, która mówi, że masz z nią jutro chodzić po szkolnym korytarzu.
Hanna: No nie jest to nigdzie zapisane, ale to oczywiste.Będę chodzić po korytarzu z Ali
a ludzie będą myśleli to co zawsze.
Travis: Czyli co?
Hanna: Że jesteśmy jej maskotkami.
Travis: Ale nie jesteście. Kogo obchodzi co ludzie myślą? Hej, ludzie wiedzą kim jesteś Hanna.
Hanna: Wiedzą? Bo ja jakoś nie.


2 komentarze:

  1. Dziwne by było jakby, było inaczej, w końcu tłumaczony jest ten ten sam fragment.

    OdpowiedzUsuń
  2. każdy tłumaczy inaczej moim zdaniem, jak widzę inne stronki to mają inaczej.

    OdpowiedzUsuń