niedziela, 29 czerwca 2014

Bravo girl z PLL

HEJ!!!
Postanowiłam napisać takiego luźnego posta z ogłoszeniem. Znalazłam informacje o tym,że w najnowszym wydaniu BRAVO GIRL znajduje się artykuł o Ezrii.Nie wiem czy kupujecie takie gazety,ale jeszcze nie spotkałam się z artykułem o Pretty Little Liars w takiej gazecie,a wy?


Oto kilka artykułów które znajdują się w tym wydaniu:


-Lea Michele: JEJ SPOSÓB NA LOVE!

-"Tay to nudziara!" Dlaczego Miley nabija się z Tylor Swift?  

-Riri i Nicki Minaj Kłócą się o faceta!  

-Shailene Woodley i Robert Pattinson Zrezygnowali z blichtru Hollywood i… żyją na walizkach! 

-Zayn Malik i Louis Tomlinson Czy puszczą swoją karierę z dymem?

-Bring Me The Horizon, Bastille, MGMT, Foster The People… Wybierz swoją alternatywę!

-Olivia Holt Wywiad z gwiazdą filmu "To nie ja"

-Gorąca jedenastka Nasza osobista reprezentacja na mundial

-"Pamiętniki wampirów" i "Słodkie kłamstewka" Zobacz, co nowego w serialach.

-Brudaski Hollywood

-Świat według… Rity Ory


Lato we włosach Zobacz, co można zrobić z włosami 

-Pielęgnacja od podstaw Naucz się dbać o stopy, bo latem nic się 

2 komentarze:

  1. Właśnie tydzień temu kupiłam gazetę Bravo Girl i czytałam artykuł o PLL.

    OdpowiedzUsuń