piątek, 18 marca 2016

Co czeka nas w 7 sezonie??

Cześć!
Dziś postanowiłam przetłumaczyć dla Was kilka spoilerów dotyczących 7 i zarazem ostatniego sezonu PLL. Jeśli jesteście ciekawi co przyniesie nowy sezon to ZAPRASZAM DO ROZWINIĘCIA:)



1. Odcinek 7x01 rozpocznie się dosłownie parę minut później od momentu końca finałowego odcinka,tej samej nocy.
2. Mary nie jest A.D. lecz z nim współpracuję.
3. Dowiemy się więcej na temat Elliota i Charlotte.
4. Zobaczymy scenę z końcówki finału 6x10
5. Dostaniemy odpowiedz na temat śmierci Pani D.
6. Poznamy tożsamość Uber A.
7. Powróci wiele postaci z poprzednich sezonów :D
( mam nadzieję,że pojawi się WREN!!!)


8. Ważną wskazówką jest Carissimi Group!
9. Kłamczuchy popełnią największy błąd w swoim życiu, którego będą bardzo żałować.
(ciekawa jestem o co chodzi?)
10. Sezon 7 jest początkiem końca historii
11. Ten sezon będzie najbardziej romantyczny ze wszystkich <3 font="">
12. Historia Charlotte jest daleka od końca
13. Tytuł 7x01 to "Tic Tock, Bitches''
14. Ten sezon będzie bardzo szybko się rozwijał. Będziemy dostawać nowe odpowiedzi praktycznie z odcinak na odcinek.


I jak??? Ten sezon zapowiada się najlepszym ze wszystkim, ale zobaczymy jak to wyjdzie. Niestety musimy czekać na premierę aż do czerwca :(


Katherine

3 komentarze:

  1. Ciekawa, jestem o co chodzi z Carissimi Group.. Jaki błąd popełnią Kłamczuchy i czy Hanna przeżyje? Wren musi powrócić! Nie chcę tyle czekać na kolejny sezon /: Myślicie, że jest jakakolwiek szansa na 8 sezon? Podobno 7 ma być ostatnim, ale zawsze jest tam jakaś nadzieja xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdaje mi się ,że jednak nie skończy się to na 7 sezonie ;) I również jestem bardzo ciekawa tego błędu kłamczuch. A Hanna na 90% przeżyje

      Usuń
  2. Zapraszam na bloga : lovesweetstranger.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń