czwartek, 16 lipca 2015

Opis/Wrażenia 6x06

Cześć!!!
Zapraszam wszystkich na kolejne podsumowanie i opis odcinka.Komentujcie jak Wam się podobał odcinek.






Hanna
*Han w tym odcinku była świetna.To jak ukradła samochód Lesli było genialnie.



*Jestem bardzo zadowolona ze sceny  Haleba.Mam nadzieje,że między nimi wszystko już będzie okey.No i oczywiście ta świetna scena w laboratorium,gdy wypuściła szopa.MEGGA






Spencer
*Spencer ma trudną decyzję do podjęcia-wystąpić na rozdaniu świadectw czy nie.Uważam jednak,że powinna posłuchać głosu serca i jeśli nie chcę niech tego nie robi.
*Cieszę się,że się ogarnęła i nie ma problemu z ćpaniem.



*Byłam zdziwiona tym co powiedział Dean.Spodziewaliście się,że jest zakochany w Spencer?


Aria
*Aria w tym odcinku bardzo mi się spodobała.Zastanawiam się,dlaczego A zaczęło tak naglę ją dręczyć?Co się takiego zmieniło?
*Fajnie postąpił Ezra,który wypełnił za nią to podanie.Mam nadzieję jednak,że nie nabrał się na to co powiedziała Aria odnośnie tej lalki i postara się jej jakoś pomóc.



*Szkoda mi było Arii kiedy poszła do Brew i zobaczyła go z inną dziewczyną.Liczyłam na wielki powrót Ezrii :(




Emily
*To co mi się nie spodobało to to jak zrezygnowała z wyjazdu dla Sary.Dziwiłam się dlaczego zrobiła to specjalnie dla niej.Przecież praktycznie w ogóle jej nie zna,ale z drugiej strony rozumiem-jest w niej zakochana.


*Czy tylko ja mam wrażenie,że wypadek Sary jest fikcyjny?
Nie wiem dlaczego,ale w ogóle nie mogę jej zaufać.Czuję,że jest z nią coś nie tak...


Odcinek oceniam na
8/10
A Wy?

Katherine





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz