czwartek, 19 lutego 2015

Opis/Wrażenia 5x20

Hej kochani!!!
Dziś przyszedł czas na kolejne podsumowanie odcinka....ZAPRASZAM!!!



Hanna
Widać,że Hanna wzięła się ostro do roboty i naprawdę chciała wygrać kasę w tym konkursie ,jednak jak widzieliśmy nie za bardzo jej się to udało.Jak zwykle -A. musiało się wmieszać i wpisać Kate na listę,przez co Han była nieźle zła.


Uważam też,że choć nie do końca udał jej się taniec(który przy okazji był prześmieszny....I jeszcze ta mina Emily :P) To nie powinna się tak szybko podawać i słuchać tego co mówiła jej ta okropna trenerka.





Myślę,że gdyby Hanna trochę więcej poćwiczyła to na konkursie poszłoby jej naprawdę świetnie.





Emily
Em ma chyba duże wyrzuty sumienia związane z tym,że spotyka się z mężatką i nie wie co robić.Ja osobiście uważam,że dobrze zrobiła ''zrywając z nią'' po tym jak Talia okłamała Em w związku z jej mężem i tym,że powiedziała,że ich związek jest tylko chwilowy,to Emily chyba nie powinna się z nią spotykać i odpuścić sobie.Wydaje mi się,że to nie trochę w stylu Em spotykać się z kimś kto już jest zajęty.



Bardzo podoba mi się,że Em chcę pomóc Hannie i chcę wygrać dla niej konkurs.Mam nadzieje,że jej się to uda.




Aria
Aria chyba nie musi się już martwić o Mika.Od kiedy zna prawdę może przynajmniej trochę odetchnąć,że Mike nie zrobił nic złego i że nie zabił Mony.Jednak sądzę,że wszystkie dziewczyny powinny przeprosić Mike.Choć dziwnie się zachowywał to nie znaczy,że musiały zaraz oskarżać go o najgorsze.




Wygląda na to,że Aria i Ezra dalej nie rozmawiają,a Aria spędza coraz więcej czasu z Andrewem,któremu widocznie podoba się Aria(przynajmniej tak mi się wydaję).


Spencer
Dziś trudno mi opisać zachowanie Spencer.Z jednej strony wydaje mi się,że dobrze zrobiła walcząc o swoje i chcąc wziąć ten to co jej,ale z drugiej strony chyba jednak nie powinna się tam włamywać.Skoro chcę się dostać do dobrego collegu nie powinna aż tak ryzykować,mogła rozegrać to inaczej.


Nie wiem jak Wy,ale ja myślę ,że za nie długo zapowiada się rozpad Spoby.Nie źle się ostatnio pokłócili.



Ja osobiście cieszę się z pocałunku Johnnego i Spencer i jestem megaaa ciekawa czy dalej pociągną ten wątek czy to już koniec??I czy Spenc przyzna się do tego Tobiemu????
Jak myślicie?


Mike i Mona
W tym odcinku to był chyba najciekawszy z wątków.Czy ktoś z Was się tego spodziewał ???


Ja przypuszczałam,że Mona może żyć jednak jedyne co mi nie pasowało to to,że na końcu odcinka widzieliśmy martwe  ciało Mony,ale teraz wszystko ma sens.
Nie przypuszczałam jednak,że Mike wie wogóle o -A.Myślę,że Mona nie postąpiła dobrze współpracować z -A.,ale wiemy,że chciała dobrze i że chciała tylko chronić  dziewczyny.


Katherine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz