poniedziałek, 9 lutego 2015

Leslie - teoria

Pewnie dla wielu z was, jak i dla mnie nowa postać - Leslie jest mocno podejrzana. Nagle pojawia się w Rosewood i podaje się za koleżankę Mony. Dziwne, że nie pojawiła się na "pogrzebie" Mony, ani wcześniej jej nie odwiedziła. Od razu skojarzyła mi się z CeCe, która tak samo nagle pojawiła się w mieście, a jej powrót nie wyszedł kłamczuchom na dobre. Znalazłam dzisiaj pewną teorię, która niezwykle mnie zastanowiła.


Na powyższym zdjęciu widzimy Leslie, oraz dziewczynę, którą mogliśmy zauważyć w albumie licealnym, który przeglądała Aria. Amanda Mendonca i Leslie są do siebie niezwykle podobne. Mogłoby to wydawać się zwykłym przypadkiem, ale także w dokumentach, których Spencer zrobiła zdjęcie, możemy dostrzec to imię i nazwisko. Dziwne, że autorzy serialu akurat w następujących odcinkach zdecydowali się na powtarzanie tego nazwiska. W Pretty Little Liars autorzy zostawiają nam wiele wskazówek i myślę, że również Amanda Mendoca może być jedną ze wskazówek.

 
Według mnie Leslie jest bardzo podejrzaną postacią i nie powinniśmy jej ufać. Mam nadzieje, że autorzy serialu rozwiną wątek jej postaci i dowiemy się jak naprawdę jest powiązana ze sprawą Mony. Wydaje mi się, że serialowi przydałoby się kilka nowych postaci. Na ogół osoby pojawiające się w Rosewood szybko znikają lub ich wątki zostają zaniedbane (np. Sydney) i mam nadzieję, że tajemnicza "przyjaciółka" Mony zagości na dłużej w mieście.
Rose

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz