poniedziałek, 5 stycznia 2015

Liebster Blog Award.

Przede wszystkim chciałabym serdecznie podziękować redakcji bloga pll poland (link do ich bloga) za nominacje do Liebster Blog Award.Jesteśmy Wam ogromnie wdzięczne.
Większość z Was pewnie nie wie o co chodzi..więc zapraszam do rozwinięcia gdzie wszystko Wam wyjaśnię...






Zostałyśmy nominowane przez innego bloga do Liebster Blog Award za dobre prowadzenie bloga i w ramach tego musimy odpowiedzieć na 11 pytań,które zadał nam ten bloga, a następnie nominować kolejne blogi zadając im 11 pytań(nie można nominować bloga,który nominował nas).


Nasze odpowiedzi:


1. Jak rozpoczęła się twoja przygoda z blogowaniem i dlaczego zacząłeś/zaczęłaś pisać bloga?

Rose: Moja przyjaciółka założyła bloga i poprosiła mnie o pomoc
Katherine: Trochę z nudów założyłam bloga i spodobało mi się to...i piszę go do dziś
Dusia:Bardzo chciałam pisać o moim ulubionym serialu dlatego brałam udział w różnych naborach na adminki.
Karolina:Kuzynka zgłosiła mnie o konkursu na adminkę tego bloga.Pomagała mi pisać posty,potem sama sobie dałam radę.
2. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka? W jakich okolicznościach się poznałyście?

Rose: Dominika i Kamila, w szkole
Katherine: Anka i Kamila,poznałyśmy się w szkole.
Dusia:Moja najlepsza przyjaciółka to Zuza i poznałyśmy się na podwórku bo mieszkałyśmy na tym samym osiedlu.
Karolina:Karolina.Poznałyśmy się w szkole.

3. Czy jest coś co chciałabyś/chciałbyś zrobić ale brakuje ci odwagi? Co to?

Rose: Przelecieć się balonem
Katherine:Chyba nie ma na razie czegoś takiego.
Dusia: Chciałabym zacząć nagrywać na youtube.
Karolina:Spotkać się z moim idolem,ale brakuje mi pewności siebie
4. Czy w ostatnim czasie przeczytałeś/przeczytałaś jakąś książkę? Jaką?

Rose:Black Ice
Katherine:Black Ice
Dusia: Przeczytałam książke pt. "I nie było już nikogo..."
Karolina:Tajemnice Ali
5. Wierzysz w miłość od pierwszego wejrzenia? Dlaczego tak/nie?

Rose: Nie, bo nie
Katherine: Tak wierzę..jakoś tak uważam,że taka miłość istnieje,ale w nie licznych przypadkach.
Dusia:Wierzę ponieważ kiedyś doznałam tego uczucia.
Karolina:Nie,wierzę w przeznaczenie ;)
6. Kogo byś chciał/chciała spotkać najbardziej w świecie?

Rose: Obame
Katherine: Jakiegoś fajnego aktora np.: Lily Colins albo Jennifer Lawrence
Dusia:Chciałabym poznać ekipe serialu PLL ;D
Karolina:Ashley Benson,Shay Mitchell,Igora Herbuta i Jasia Dąbrowskiego <3

7. Czego nie możesz się doczekać w tym roku?

Rose:Skończenia gimnazjum
Katherine:Pójścia od liceum
Dusia:Nie moge doczekać się skończenia szkoły.
Karolina:Wakacji .
8. Co daje ci inspiracje do pisania postów?

Rose:Seriale
Katherine:Różnego rodzaju informacje
Dusia:W sumie to pomysły same przychodzą mi do głowy.
Karolina:Inne blogi i różne strony ;)

9. Gdzie widzisz siebie za 5 lat?

 Rose:Na studiach
Katherine:W Krakowie
Dusia:Jeszcze w szkole 
Karolina:W liceum :)

10. Jakie masz słabości?

Rose:Żadnych oczywiście
Katherine:Jestem zbyt ufna
Dusia: Łaskotki to moja największa słabość.
Karolina:Jestem bardzo łatwowierna ;)

11. Ile masz lat?

Rose:Kobiet nie pyta się o wiek
Katherine:15,rocznikowo już 16 :)
Dusia:Mam jeszcze 12 lat
Karolina:13 wiosen

NASZE PYTANIA

1.Ulubiony film


2.Ulubiona książka


3.Plany na przyszłość


4.Ulubione jedzenie

5.Ulubiona piosenka

6.Nauczyłaś się czegoś prowadząc bloga?Co?

7.Dlaczego piszesz swojego bloga?

8.Co Cię inspiruje?

9.Od kiedy jesteś fanką tego aktora/aktorki/serialu o którym piszesz bloga?

10.Czego się najbardziej boisz?

2 komentarze:

  1. Bardzo dziękuję za nominację. Wkrótce odpowiem na pytania na swoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oooo ktoś odpowiedział na nasze pytanka <3
    widzę że Katherine idzie do liceum w tym roku :D
    zobaczysz będzie świetnie ale od razu znajdź sobie swoja grupę ;)

    OdpowiedzUsuń