czwartek, 25 grudnia 2014

Stylizacje Arii Montgomery!

Hej misie!
Pomyślałam, że napisze posta o stylizacjach kłamczuch i nie tylko.
Na pierwszy ogień idzie ARIA.


(Pamietajcie, to tylko moja opinia!)

1.


Ta stylizacja naprawde mi się podoba. Czerwona koszulka jak najbardziej pasuje do czarnej kurtki i spodni, a złoty akcent dopełnia całość.
TAK


Prosto i klasycznie. Czarna sukienka z niebieskimi detalami, czarne szpikli i duży łańcuszek jak i pierścionki, które dodają takiej 'drapieżności' :)
TAK


Zbyt pstrokato jak dla mnie. Panterka i plamki to zdecydowanie za dużo.
Wersja z kutką lepiej wyglada to na pewno, lecz kurtka również ma kolorowe łatki.
Za dużo Aria,
NIE


Co do tego outfitu to też mam mieszane uczucia.
Sukienka/spudnica naprawde fajna w połączeniu z kurtką, ale te kozaki?
Gdyby dobrała do tego jakieś fajne szpilki, koturny, trampki byłoby lepiej.
TAK


Klasyka, to lubię!
Cekinowa bluzka, skórzana kurtka i jeansy. Plus dodatkowo duże kołowe kolczyki.
TAK


Sukienka we wzorki, marynarka i szpilki, a srebrny łańcuch dopełnia wszystko.
Co tu więcej mówić?
TAK


Bardzo podoba mi się ten outfit.
Koszulka w czaszki, brązowa krótka spódniczka i skóra.
Dodatkowo fryzura jest śliczna :)
TAK


Sukienka w paski i pasek, który magicznie zmienia kolor? :D
TAK


Aria wygląda tutaj jak panna lekkich obyczajów.
Bardzo obcisła sukienka, koszulka w koronke, nadkolanówki i kozaki.
Szczerze, jedyne co mi się podoba to łańcuszek pająk.
NIE


Śłodko i klasycznie :) Czarna sukienka z motywem myszek w górnej części i koturny.
TAK


Ja bardzo lubię motywy jeansu nie tylko na spodniach, a wy?
Sukienka w właśnie taki motyw w dodatku z ćwiekami to mega połączenie.
Oczywiście dopowiem, fryzura Arii jest prześliczna :)
TAK


Aria przypomina mi tutaj Spencer :)
Koszula, krawat (?) i kamizelka. Ślicznie :D
TAK


Znowu się dopomnę, kozaki w lato? Bo o ile sobie przypominam to ta scena/odcinek był w sam środek lata (czy coś takiego).
Ale jednak ogrodniczki ratują wszystko!
TAK


Wiem, że to był pogrzeb Alison i dobranie takiej sukienki było niecodzienne.
Podoba mi się akcent czerwonego :)
TAK


Ta stylizacja jest moim ulubieńcem. Biała prześliczna sukienka z wyciętymi plecami <3
TAK


Tutaj widzimy tylko koszulę, ale to mi wystarcza :) 
Uwielbiam koszule pod każdym względem, naprawdę.
TAK


Co tu się dzieje? Śliczna koszulka i ten sweterek (?) , spodnie też są fajne ale buty..
W sumie to nie mam się zbyt czego czepiać bo czerwone buty pasują do tego sweterka.
TAK


Podobna sukienka była już wcześniej :) Jeansowa kurtka i złoty pasek jest fajnym dodatkiem.
TAK


Jestem fanką kurtki moro Arii, która fajnie się dopasowuje z bluzkąwe wzrorek :)
TAK


Bordowy kolor pasuje do Arii, sukienka i bandama razem z długim czarnym naszyjnikiem tworzy spójną całość.
TAK


Sukienka jest prześliczna, tylko buty są okropne.
Niedość, że żółte to jeszcze mają brzydki ksztaut :(
NIE

Ten strój jest jednym z moich ulubieńców. Tang-top z żebrami na złotej podkoszulce, spodnie z czarnymi pasami z boku i buty w panterke (chyba bo niezbyt widze :D)
to idealne połaczenie!
TAK
________________________________________________________

Jeśli post wam się spodobał to dajcie znać w komentarzach. Napiszcie też z którą postacią ma być kolejny post o stylizacjach.

xoxo
~Dussia ♥



















4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł na notki, czekam na kolejne! :) x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko dla was :) Postaram się w niedzielę napisać kolejną :)

      Usuń
  2. Następna o Spencer :3?-A.

    OdpowiedzUsuń