czwartek, 17 lipca 2014

Rysunki Bethany

Właśnie znalazłam bardzo fajne zdjęcia z rysunkami Bethany Young. Może wpadnie Wam do głowy jakiaś fajna teoria. Piszcie w komentarzach co sadzicie o Bethany??



Kolejne 4 rysunki w rozwinięciu




To zdjęcie widzieliśmy już w 5x06 bardzo fajny rysunek. Cały czas się zastanawiam kto jest tym potworem ze sztyletem.


Ten obraz może również zaskoczy was tak jak mnie? Ciekawe kogo niesie ten stwór bo nie wygląda mi to na panią D. Mówiąc szczerze wydaje mi się, że ten potwór niesie mężczyznę.


Ten obraz najbardziej mi się podoba. Jak widać przedstawia prawdopodobnie śmierć matki
Tobiego. Podobno wyskoczyła ona z okna w Radley. Możliwe, że Bethany to widziała i tak powstał ten rysunek. Nic dziwnego, że ktoś zabił Bethany skoro tak sporo widziała.


Może Bethany widziała jak matka Alison zakopuje swoje dziecko pod ziemią i stąd ten rysunek ze złą panią D.

Jak podobają Wam się rysunki Bethany piszcie w komentarzach.


źródło:http://prettylittlesecrethints.tumblr.com/
 
 
Katherine

9 komentarzy:

  1. wszystko z bloga ilove-liars.blogspot.com
    Żal.
    Jak już coś od kogoś bierzecie to piszcie źródło a nie,,,,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, bez sensu wasz blog jest.

      Usuń
    2. Gdybym ściągnąłem to z innego bloga to bym napisała.Znalazłam te zdj na tumblr zaraz dam źródło do sobie sprawdź.I nawet nie czytam tego bloga.

      Usuń
    3. tak nie czytasz, a w jednym z komentarzy reklamowałaś tego twojego popieprzonego bloga (bo widziałam)

      Usuń
    4. Tak tylko ze na blogu były wtedy 2 adminki i to była właśnie ona.

      Usuń
  2. Czemu nie ma źródła? : /

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę bardzo sorry że zapomniałam o źródle ale już jest dodana.I sorry,ale ci którzy oskarżyli mnie że sciagnelam to od innego bloga,powinni mnie pierwsze spytać a.nie odrazu osądzać

    OdpowiedzUsuń
  4. uu doczekać sie nie moge jak bedzie wyjasnienie tych zdjec. I mam nadzieje,ze niedlugo dowiemy sie kto zabil matke Tobiego :)

    OdpowiedzUsuń