niedziela, 4 maja 2014

Dzien 15

 Coś co cię denerwuje


Pytanie, co mnie denerwuje w serialu było 2 dni temu, więc teraz może napiszę, co mnie denerwuje w każdej z kłamczuch.

1.Emily
W niej denerwuje mnie to, że jest bardzo łatwowierna i szybko obdarza ludzi zaufaniem, co zazwyczaj źle się dla niej kończy. Często też chcę naprawiać problemy wszystkich dookoła nawet jeśli nie chcą jej pomocy.

2.Spencer
Nie lubię w niej tego, że kiedy ma jakieś problemy i sobie z czymś nie radzi, często rani innych dookoła i nie zważa na ich uczucia i chęć pomocy lub odsuwa ich od siebie próbując radzić sobie sama.

3.Aria
Pod koniec 4 sezonu, kiedy rozstała się z Ezrą jej zachowanie bardzo mnie irytowało. Rozumiem, że Ezra ją oszukał i w ogóle, ale według mnie przesadziła krzycząc na matkę kiedy ta poszła na chwilę porozmawiać z Zackiem oraz będąc wredną dla przyjaciółek, kiedy te chciały ją pocieszyć.

4.Hanna
W Hannie nie mogę znaleźć czegoś co mnie w niej jakoś szczególnie denerwuje. Jedynie co bym w niej zmieniła, to żeby czasami nie była taka szczera i pomyślała zanim coś powie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz