sobota, 19 kwietnia 2014

Które gwiazdy PLL mają tatuaż?

Ashley Benson Gets a Tattoo



Ashley Benson ma literę G na ręcę. Od imienia małej Georgii na zdjęciu powyżej.



Lucy Hale's Tattoos
Lucy Hale ma aż 2 tatuaże. Jeden to kokardka na karku, którą zrobiła w wieku 19 lat, oraz napis  "light" który widzimy na zdjęciu.

Tyler Blackburn (Caleb Rivers)
Tyler, jak Lucy, ma bardzo dyskretny tatuaż. Jest to niezidentyfikowana czarny kształt na jego lewym nadgarstku po stronie wewnętrznej.

Holly Marie Combs's Tattoos
Holly Marie ma dwa tatuaże na rękach oraz jeden na ramieniu.  Według strony  Charmed Wiki page ma także różę na prawej łopatce i motyla na wewnętrznej stronie prawego nadgarstka.

Shay Mitchell's Tattoo
Tatuaż Shay Mitchelle- napis "love"

Tammin Sursok (Jenna Marshall)
Nie jesteśmy zaskoczeni, że Tammin ma tatuaż na lewej kości biodrowej. Zawsze wydawało się że jej charakter- Jenna coś ukrywa ;).Jej tatuaż to napis “Mind Body Soul.”




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz