niedziela, 20 kwietnia 2014

DZIEN 1

ULUBIONA BOHATERKA


Dzisiaj rozpoczynamy nasze 30 dniowe wyzwanie z PLL
Pytanie pierwsze- Ulubiona bohaterka.
Moimi ulubionymi bohaterkami są Aria i Spencer.




Arię polubiłam już podczas czytania książki, więc kiedy zaczęłam oglądać serial, od razu zdobyła moje zaufanie. Lubię w niej jej oryginalność i energię.





W Spencer podoba mi się jej inteligencja, i determinacja. Jest ona jakby mózgiem operacji. Bez niej według mnie reszta kłamczuch by sobie już dawno nie poradziła.



Przypominam, że wy również możecie odpowiadać na pytania w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Moje ulubione bohaterki to Alison i Hanna. Alison lubię bo jest taka tajemnicza, dziewczyna z charakterem i jej kłamstwa nadają serialowi sens. W książce za to jest wątek bliźniaczek który mi się gmatwa trochę. XD

    Hannę lubie za to, że jest dość zdeterminowana, interesuje się modą i jest zabawna. W serialu nie wyobrażam sobię odcinka bez niej. Natomiast w książce bardzo fajnie czytało się o Hannie.. Do czasu. Jej zgubne pragnienie popularności w książce bardzo mi się nie podoba. Ale w książce Hanna też ma chwile gdzie przyjemnie się o niej czyta w nowszych częściach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hanna! Ponieważ jest taka głupiutka w pozytywny sposób, np. to "Jenna nas nie usłyszy, jest ślepa" <33 Po prostu kocham jej głupotę. xd I jeszcze ma świetny styl i jest bardzo dobrą przyjaciółką... ;)

    OdpowiedzUsuń