sobota, 19 kwietnia 2014

DESPERACYJNY POCAŁUNEK W 7 ODCINKU 5 SEZONU

Jeśli jest coś co bardziej interesuje fanów Pretty Little Liars niż gry "A" to są to związki kłamczuch.
 Bryan M. Holdman ostatnio napisał na twitterze, że w 7 odcinku nadchodzącego sezonu zobaczymy desperacyjny, głodny pocałunek. Bardzo nas interesuje kto może być tym zdesperowanym.
Jak ostatnio się dowiedzieliśmy Tobiego nie zobaczymy w tym odcinku, więc to na pewno nie będzie Spoby, ale zostaje jeszcze wiele osób. Wydaje mi się, że może to dotyczyć Caleba, który wraca do Rosewood dwa odcinki wcześniej. Ale czy będą to Caleb i Hanna, czy może Caleb i Alison? Ostatnio krąży wiele plotek, na temat tego, że Caleba i Ali ma coś łączyć, ale czy okażą się prawdą?
Dużo się mówi także o trójkącie Emily/Alison/Paige. Do tego dochodzi jeszcze nowa bohaterka- Sydney, ma ona zaprzyjaźnić się z Emily, ale czy będzie z tego coś więcej? Nie zapominajmy także o Ezrii. Choć nie było między nimi najlepiej, to po postrzeleniu Ezry, wydaje mi się, że Aria mu wybaczy i do siebie wrócą, ale czy będzie to dopiero w 7 odcinku?



pll, ian harding, lucy hale, aria, pretty little liars, ezra fitz, ezria

File:Haleb-kissing.gif

File:Emily-kisses-paige.gif

File:Spencer-toby-spencer-and-toby-31066869-500-250.gif


2 komentarze:

  1. Mam nadzieję, że nie będzie chodziło o Ali i Caleba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, nie podoba mi się w ogóle pomysł tego związku ;)

      Usuń