poniedziałek, 28 kwietnia 2014

21 PYTAN DO SHAY MITCHELL


Pod ostatnim postem z filmikami napisaliście, że podobają wam się takie posty, tylko wolelibyście, żeby filmiki były krótsze i z tłumaczeniem, więc dzisiaj mam dla was Shay Mitchell odpowiadającą na 21 pytań. W czterech pytaniach nie do końca zrozumiałam odpowiedź Shay, wiec musicie sami sobie dosłuchać. Niestety nie do końca lubię tłumaczyć ze słuchu i z góry przepraszam za jakiekolwiek błędy.




1. Najbardziej zaskakująca piosenka na ipodzie?
-Muzyka do medytacji, relaksacyjna
2.Co musiałabyś mieć na bezludnej wyspie?
-Moja mama, woda i ipad
3.Pierwsza praca?

-...
4. Pierwszy koncert na którym byłaś?
-Spice girls, byłam tam z przyjaciółmi
5.Sławna osoba która ci się podoba?
-Paul Walker
6.Pierwszy samochód?
-...
7. Ulubiony film?
-"Selena", grała w nim Jenifer Lopez
8.Ulubione TV Show?
-Lubiłam oglądać "Lucy" kiedy była młodsza.
9.Pierwszy pocałunek?
-13 lat, podczas gry w butelkę
10. Wymarzony obiad?
- Z Marilyn Monroe
11.Najbardziej zawstydzający moment?
- Zsuneła mi się bluzka podczas pozowania.
12.Ostatnia przeczytana książka?
-Przewodnik turystyczny
13.Ukryte talenty?
-...
14. Hot dog czy hamburger?
-Hot dog
15. Włosy blond czy ciemne?
-Ciemne
16.Czekolada czy wanilia?
-Wanilia
17.Britney czy Christina
-Britney
18.Psy czy koty?
-Psy
19.Keczup czy musztarda
-Keczup
20.Los Angeles czy Nowy York
-...
21. Bieber czy Jonas?
-Obydwoje

2 komentarze: